Z okazji Nowego Roku pierwszy tom naszej serii kosztuje tylko 48 zł! To wyjątkowa okazja, aby znaleźć odpowiedź na pytanie o oddziaływanie medialno-społecznego obrazu COVID-19? Zapraszamy do lektury!
Pierwszy tom jest już dostępny, ale nie spoczywamy na laurach!
Rozpoczynamy prace nad II tomem serii, którego redaktorami naukowymi będą dr Łukasz Szurmiński (WDIB UW) i dr Alicja Waszkiewicz-Raviv (WDIB UW). Jego tytuł („Wizualna propaganda – obszary zastosowania i mechanizmy wpływu”) jest niezwykle intrygujący i zarazem bardzo aktualny. Serdecznie zapraszamy do zgłoszenia rozdziału i współtworzenia kolejnej odsłony naszego cyklu!
Nasz cykl to nie tylko teksty naukowe, ale również wywiady z wyjątkowymi przedstawicielami świata nauki i biznesu
W pierwszym tomie rozmawialiśmy z prof. dr hab. Iwoną Hofman (m.in. UMCS, PAN) i Piotrem Czarnowskim (prezes First PR). Nasi interlokutorzy odpowiadali szczerze na niekiedy trudne pytania, dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz diagnozowali sytuację dyscypliny nauk o komunikacji społecznej i mediach oraz kondycji polskiej branży PR. Bardzo zachęcamy do zapoznania się z tekstami i do ewentualnej polemiki.
Debiutujemy!
Pierwszy tom serii „Komunikacja społeczna i media”, zatytułowany „Medialno-społeczny obraz COVID-19: solidarność czy polaryzacja – podsumowanie, diagnoza, rekomendacje”, jest już dostępny! Można go zakupić w internecie, a także w największych naukowych księgarniach i hurtowniach w Polsce. Egzemplarz kosztuje 59 zł, a nakład w druku wynosi 500 sztuk. Co prawda po roku cała zawartość tomu (m.in. sześć rozdziałów, dwa obszerne wywiady) znajdzie się w formule Open Access, jednak szczerze zachęcamy do zakupu ze względu na niezwykle aktualną i atrakcyjną treść.